Hutten

Welke faciliteiten zijn aanwezig in alle hutten?

Alle hutten zijn voorzien van een minibar, (interactieve) TV, veilige haardroger, airconditioning en telefoon.

Wat is het verschil tussen een binnen- en een buitenhut?

Buitenhutten hebben een raam, terwijl binnenhutten dat niet hebben.

Welke faciliteiten zijn aanwezig in de binnenhut?

Alle hutten zijn uitgerust met een minibar, (interactieve) TV, kluisje, haardroger, airconditioning, telefoon en douche.

Welke faciliteiten zijn aanwezig in de zeezicht hutten?

Alle hutten met uitzicht op de oceaan zijn uitgerust met een minibar, tv, (interactieve) TV, kluisje, haardroger, airconditioning, telefoon, douche en een raam.

Welke faciliteiten zijn aanwezig in de balkonhutten?

Alle balkonhutten zijn uitgerust met een minibar, (interactieve) TV, kluisje, haardroger, telefoon, airconditioning, douche of bad, balkon.

Welke faciliteiten zijn aanwezig in de Familiehutten?

Familiehutten hebben twee of meer onderling verbonden hutten met elk een eigen badkamer en bieden plaats aan maximaal 10 personen.

 

U kunt kiezen tussen Super familie Plus, Super familie + Zeezicht of Balkon, Super familie, Familie balkon en Familie zeezicht hutten. Beschikbaar met de Fantastica Experience op de MSC Bellissima, MSC Divina,  MSC Grandiosa, MSC Meraviglia, MSC Opera, MSC Preziosa, MSC Seaside, MSC Seaview en MSC Virtuosa.

Welke faciliteiten zijn aanwezig in de MSC Yacht Club accommodaties?

Gratis minibar, airconditioning, interactieve TV, kluisje, haardroger, telefoon, wifi-verbinding (tegen betaling), luxe marmeren badkamer met douche en bad, ergonomische traagschuimmatrassen, exclusief beddengoed en badjassen van Egyptisch katoen, keuze uit Dorelan-kussens, exclusieve chocola van Venchi en een 24-uursbutlerservice.

Kan er vanuit mijn hut worden gebeld?

Ja, dit is kosteloos als u belt naar andere hutten of naar de diverse scheepsfaciliteiten (d.w.z. winkels, gastendiensten, Spa e.d.). Voor externe gesprekken wordt een vergoeding in rekening gebracht op uw aan boordrekening. De tarieven en instructies hiervoor zijn aan boord verkrijgbaar.

Is er een kluisje in de hutten?

Kluisjes zijn beschikbaar in alle hutten.

Zijn er hutten voor passagiers met een beperking of beperkte mobiliteit?

Ja, alle schepen in de vloot bevatten een aantal speciaal ingerichte hutten met extra vloeroppervlak en meer bewegingsruimte. Deze hutten moeten worden aangevraagd op het moment van boeking.

Is er roomservice?

Ja, roomservice is 24/7 beschikbaar door 99 te bellen vanaf de telefoon in uw hut (receptie/ Guest Services).

Is er een wasservice aan boord?

Ja, er is tegen betaling een wasservice aan boord. Een prijslijst is beschikbaar in de hut of door te bellen met 99 vanuit de telefoon in uw hut.

Elektrische apparaten en voltage aan boord

Elektriciteit aan boord van alle schepen wordt geleverd met een voltage van 110/220 V in de hut. U kunt bij de receptie om stopcontactadapters vragen.

 

De enige elektrische apparaten die in hutten worden toegestaan zijn elektrische scheerapparaten en haardrogers, batterijladers en computers.

 

Houd er rekening mee dat warmte genererende apparaten (zoals waterkokers, flessenwarmers voor baby's, elektrische dekens enz.) niet zijn toegestaan aan boord. Alle hutten zijn voorzien van een haardroger en op het hele schip zijn flessenwarmers voor baby's beschikbaar.

 

Kan ik ontbijt in de hut krijgen?

Ja, het ontbijt wordt elke ochtend (behalve op de ontschepingsdag) in de hut geserveerd van 07.00 uur tot 10.00 uur. Dit is inbegrepen bij de Fantastica, Aurea en Yacht Club Experiences. Als u de Bella Experience heeft geboekt kost het € 3,50. Om het ontbijt te bestellen ligt er in de hut een menu waarop u de gewenste items selecteert en de avond voordat u het ontbijt wenst, hangt u het menu buiten aan de deurknop.

Wat is het dagprogramma?

Dit is een gedetailleerd programma dat elke avond in de hut wordt bezorgd met de informatie voor de volgende dag. Het bevat belangrijke informatie over het leven aan boord, nautische bijzonderheden, tijden van de activiteiten, restaurants, faciliteiten, telefoongids en meer. Het bevat ook informatie over de activiteiten en het entertainment. U ontvangt ook de dagelijkse aanbiedingen met daarin speciale acties en promoties die de volgende dag beschikbaar zijn. Uiteraard is deze informatie ook verkrijgbaar bij de receptie/ Guest Services.

Welke faciliteiten zijn er aanwezig voor gezinnen met kleine kinderen?

Alle schepen hebben een miniclub voor kinderen van 3 tot 6 jaar oud, een Juniors Club van 7 tot 11 jaar oud, een Young Club van 12 tot 14 jaar en een Teens Club van 15 tot 17 jaar. Bovendien kunnen baby's van 6 maanden tot 3 jaar met hun ouders spelen in de Mini Club en het MSC Babytime-programma volgen. Ouders kunnen baby's tussen 1 en 3 jaar achterlaten bij het jeugdpersoneel van de Mini Club en genieten van de MSC Babycare-speelactiviteiten. Alle kinderen kunnen gratis lid worden van de clubs.

Waarom hebben de hutten verschillende prijzen?

De prijs van de hut is afhankelijk van de Experience die u kiest: Bella, Fantastica, Aurea of MSC Yacht Club. Bij iedere Experience zijn er andere diensten en faciliteiten inbegrepen.

Hoe wordt de temperatuur aan boord geregeld?

MSC Cruises zorgt ervoor dat de temperatuur in onze schepen aangenaam wordt geregeld, rekening houdend met de weersomstandigheden. Met de thermostaat regelt u eenvoudig de temperatuur in uw hut.

Wat zijn de betalingsmethoden aan boord?

Alle aankopen aan boord worden gedaan met de persoonlijke cruisekaart, waardoor contant geld of creditcards niet meer nodig zijn. U kunt op elk moment tijdens een cruise contant geld storten of een creditcard registreren op de cruisekaart.

 

Klik hier voor meer informatie over betaalmethoden aan boord.

 

Is er wifi in de hut?

Aan boord van al onze schepen is wifi beschikbaar (tegen betaling).